Szervizfeltételek

Az általunk elvégzett javítási munkákra a díjtáblázatban feltüntetett garanciát vállaljuk.

Javítási díjaink nem egységárak. A költséget a javítás minősége, a szaktudás igénye, időszükséglete határozza meg.

Ügyfeleinknek lehetősége van árajánlatot kérni az elvégzendő javításról, illetve a díjtáblázatunkban megjelölt összegek felett valamint a garanciálisból fizetőssé vált javítások esetében, mindenképpen küldünk árajánlatot a javítási költségekről.

Amennyiben a Megrendelő nem kéri a javítást bruttó 4500,-Ft hibafeltárási díjat számítunk fel, mely összeget akkor is fizetnie kell, ha a javításra vonatkozó vállalkozói szerződés nem jött létre (nem kéri a javítást). Amennyiben 30 naptári napon belül eredeti állapotában visszakerül szervizünkbe a készülék, akkor az eredeti ajánlat feltételeinek megfelelően vállaljuk a javítást.

Ügyfelünknek lehetősége van meghatározni egy “limit” árat javítási költségként, ebben az esetben a javítást csak akkor végezzük el, ha a javítási összköltség ennél alacsonyabb (Ebben az esetben nem küldünk ajánlatot, és nem kell hibafeltárási díjat fizetni).”Limitár” megadását csak az átlagos javítási díj felett fogadjuk el (lásd a díjtáblázatot).

Amennyiben a készülék közölt hibáját tartós tesztünk során sem tapasztaljuk, a díjtáblázatban rögzítettek szerint tesztelési díjat számítunk fel (garanciális készülékek esetén is!). Abban az esetben, ha az ügyfél által észlelt hiba a későbbiekben újra jelentkezne és ezt mi is tapasztaljuk, az előzőleg felszámított tesztelési díjat levonjuk a javítási költségből.

A beépített alkatrészekre a beszállítónk által nyújtott garanciális feltételeket biztosítjuk.

A szerviz az általa beépített anyagokra és az általa elvégzett munkákra az alábbiakban felsorolt feltételek mellett vállal garanciát.

20000 Ft feletti javítás esetén a (249/2004. (VIII. 27.) kormányrendelet értelmében 6 hónap garanciát vállalunk.

A garancia nem érvényes külső behatás és kopóalkatrészek, valamint előzőleg nem cserélt alkatrészek által létrejövő hiba esetén.

Az ügyfélnek a garanciális javítás iránti igényét előre, a készülék átadásakor jeleznie kell. Utólagosan bejelentett garanciális igényt a szerviz visszautasítja.

A garancia jogszerűségét az ügyfél bizonyítja a számla és a garanciajegy bemutatásával.

A leadott készüléken található számítástechnikai adatok, szoftverek, beállítások, valamint személyes adatok mentése kizárólag a megrendelő feladata. Bármilyen adatvesztésből eredő károkért felelősséget nem vállalunk!